Operational excellence
Excelleren in je dienstverlening
In een snel evoluerend ondernemerslandschap blijft het van levensbelang om je te onderscheiden naar nieuwe maar ook uw bestaande klanten. Daarom gaat Spark met jou op zoek naar dé formule om te excelleren in je dienstverlening.
Door het optimaliseren van operationele processen mikken we op maximale klantentevredenheid en -beleving. We focussen op efficiëntiewinst en analyseren het huidige stockbeheer, de productieplanning, het aantal SKU’s in portfolio met hun winstgevendheid, ….
Deze data punten we af tegenover verkoopaantallen en -cycli, beschikbaarheid en verwachtingen van klanten. Hieruit blijkt dat het vaak zinvol is om een split in de SKU’s te maken waarbij sommige make-to-stock en andere make-to-order of finish-to-order zijn.
Rode draad hierin blijft de klant en de klantentevredenheid. Door interviews capteren we wat klanten prioritair vinden zodat we doelgericht de productiewijze en -strategie kunnen aanpassen en jouw bedrijf zich blijft onderscheiden in de markt en naar de doelgroep.
Contacteer onsMeerwaarde voor jou
Kostenbesparingen door het verbeteren van de interne flow, werking en processen
Snellere doorstroom en hogere efficiëntie met dezelfde materialen
Stabielere planning en processen en maximale klantentevredenheid en -beleving